top of page

Kes ma olen ning milleks see blogi?

Olen varemgi oma tarbeks bloginud - välismaal elamisest, küpsetamisest, ilu teemadel, elust üldiselt - aga nüüd tahaksin selle kõik koondada ühte kohta kokku. Mulle meeldib lugeda teiste inimeste tegemiste kohta, kellega mul on midagi ühist ning kes jagavad häid ideid. Samuti olen üsna sentimentaalne ning kujutan ette, kui põnev on aastate pärast enda blogi lugeda tagant järgi. Just seetõttu olengi otsustanud, et panen enda mõtted blogisse kirja ja usun, et siin on midagi kõigile neile:

  • kellele meeldib uusi retsepte katsetada;

  • kes tahavad lugeda meigi, juuste- ja näohoolduse teemadel;

  • keda huvitab inimeste igapäeva elu ning beebi teemad;

  • kes tahavad lihtsalt saada uusi ideid.


See, kes ma täpsemalt siis ikkagi olen, hakkab kindlasti edaspidi välja kooruma siin kirjutamise käigus :)





164 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page